Ett stort beslut!

För någon dag sen beslöt jag mig för att säga ifrån hästen, orkar inte dela vi är inte alls lika på den biten, det funkade inte alls.Men vi gav det ett försök och man funkar inte på alla bitar så är det bara men jag är inte ovän med sis för det, älskar henne för det.

Så jag ska hjälpa tessan lite i stallet med hennes kallblods travare lite då och då när hon vill ha hjälp och hon ska ju ha bebis vilken dag som hellst så då blir det nog lite mer.Ska bli kul fin häst, lik Ari till sättet.

På tal om ari saknar honom så grymt mycket det är helt sjukt.Kan inte fatta att han inte är min längre, Den hästen förändrade mig själv och så mkt jag la ner på honom är plötsligt borta, Ens bästa vän is gone, men han har det ju bra, men svårt för mig att inse att han inte är min längre det som är dte jobbigaste.Hade ja haft pengar just vid dte tillfället när ari sålde hade ja köpt honom, För det jag ville med min ridning det finns inte kvar, allt jag vill ha är en häst att kunna rida på, och det är min Ari.

Men man får acceptera att det inte är så!


Sista kortet jag tog på Ari innan han åkte.

Här gick han som en klocka, var så sjukt nöjd med hästen.
Finaste Ari.

Kommentarer
Postat av: Fia

Förstår att du saknar Ari, han är väldigt speciell herre, som du skrivit i något annat inlägg. Vissa dagar hatar man honom medans vissa dagar älskar man han, det stämmer helt och hållet för mig med.

Du är alltid välkommen när du har tid att hälsa på. Vill du får du även ta dig en ridtur när du är här, har jag vagn får du köra också =).

Kram Fia. Ari hälsar också =),

2009-11-07 @ 19:20:55
URL: http://isonstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0