Helvete




Gårdagen började så bra, tog en morgon promenad ner till stallet med molly, allt kändes så bra bara en bra dag
helt enkelt.
Kom ner till stallet då kom jag på att Carro skulle ta mitt och fridas utsläpp kul ir inte men skönt att komma  upp,Molly hade väl lite små damp skällde när man gick.Vi tog ut hästarna, sen fixade stallet och så.Sen gick ja hem till mamma och käkade lite frukost och drack en kopp kaffe gott, på morron kvisten.Men dagen blev snabbt sämre, klippte klorna på molly sen det gick halv bra tills hon bet mig i handen, vart inge fara som tur va, sen skulle frida ta tag i henne då högg hon , Hon satt riktigt fast i handen på henne, Fy fan vad ja skakade då, blev så rädd för fridas skull.Då kände jag nu får det vara nog kan inte ha det så här längre så jag ringde till strömsholm och fick en aktut tid på dagen..
1 timme senare satt jag och mamma i väntrummet på strömsholm för att Molly  skulle tas bort,
Har aldrig haft en sån känsla visste inte om ja skulle vara arg eller gråta, det vart nog allt på en gång, Det här var det bästa för henne, då kan hon inte skada någon mer sen får hon vila ifred nu.
Satt med molly i knät när de gav henne första sprutan... fy fan allt i huvet brast tårarna bara rann o rann...sen fick vi vänta en halv timme på att det skulle värka, sista stunden med min vän hon kollade mig i ögonen, vad ska man ta vägen...
Senh kom hon in med 2 sprutor efter den första var det redan färdigt såg hur hon slutade andas. Chocken kom inte förrsen vi satt i bilen på väg hem,hade bara med mig ett halsband ut, Väl hemma blev det inte bättre fan vad tomt.Tog ett tag innan jan fatta att hon är borta,Men jag vet att jag gjorde rätt, för allls bästa, Men aldrig ja tänker gå igenom detta igen... never.
Vila i frid Molly.. kommer sakna dig men du har det bättre nu.Även jag och resten av min omgivning!
22/10-09 

Iam gonna love you forever....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0