Segt

Shit.. vilken seg dag det har vart idag alltså:O känt som tiden har stått stilla hela dagen, men ganska skönt ändå att bara ta det lugnt, Molly väckte mig kl nio suck, tog mig upp ur sängen på trötta ben, gav djuren mat och gjorde frukost till mig själv.Sen låg man vid tv några timmar till mamma kom upp på kaffe strax där efter kom frida upp. Kul med lite sällskap:)

Sen vart det att åka ner till stallet i det fina vädret eller inte kände ingen som hellst lust med att rida men tog mig i kragen och gjorde det ifall.Bra för Lilleman att gå lite.Vart hundklubben.

Kom hem kall och blött sen mindre trevligt men men så är det att ha häst:)gick över till syrran för att se körslaget, hann lagom ta av sig jackan för att vi skulle gå vidare över till sabbe.Där även rb :)

Så nu sitter man hemma  här och är svin trött.. För man ska upp tidigt i morgon jätte kul eller ej men ska vara funktionär på hopptävlingen i stalle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0